Als u dit niet kunt lezen, klik dan hier - Version française

Share
e-Marketing
De grondbegrippen van CRM
Social CRM is erg in. Maar eerst kan het wel zo handig zijn over een traditionele CRM te beschikken. Wat zelden het geval is, vooral bij kmo's en zko's. Dit artikel bespreekt weer eens de grondbegrippen en de kost van een CRM, alsook hoe u het succesvol kunt integreren. En ten slotte worden er ook enkele tips meegegeven om vervolgens naar social CRM over te schakelen.
e-mail marketing
Vertrouw het!
Tal van merken aarzelen nog gebruik te maken van e-mailmarketing om hun zaak en producten te promoten. Nochtans beginnen steeds meer consumenten hun dag met het checken van hun e-mails, op hun mobieltje of voor de televisie. Bent u nog niet overtuigd? Ontdek hier 4 fabeltjes over e-mailmarketing die opgehelderd worden.
Deliverability
De prullenbak vermijden
Deliverability is een grondbeginsel in e-mailmarketing. Er bestaan namelijk enkele regels om ervoor te zorgen dat uw e-mails goed en wel in de inbox van de ontvanger komen. Ontdek hier een top 5 van de te vermijden fouten op het vlak van deliverability, alsook enkele tips om het te optimaliseren. U vindt het allemaal terug in deze didactische infografiek.
Social marketing
De B2B-kant van sociale media
Sociale netwerken zijn bestemd voor B2C. Onjuist! Kijk eens naar deze cijfers, dan zult u ook overtuigd zijn. Ze tonen aan dat steeds meer B2B-ondernemingen gebruik maken van sociale media en dat ze bovendien gelijk hebben.
 Strategie
 Wie houdt Facebook voor de gek?
 In een handomdraai heeft Facebook ervoor gezorgd dat merken minder natuurlijke visibiliteit hebben. Nadat ze eerst de indruk kregen een community te kunnen opbouwen, blijkt dat niet zo te zijn. Een merk zonder aanzienlijk budget heeft niets meer aan een Facebook Page... Een doeltreffend pleidooi!
e-mailing
Trends en gewoontes van e-mailing in 2012
Werkwijze in e-mailing, evolutie van budgetten, optimalisatiestrategieŽn van campagnes en de angst van adverteerders... Het JDN baseert zich op de enquÍte "Trends en gewoontes van e-mailmarketing in Frankrijk" van Dolist om de trends van dit jaar te identificeren.
Marketing
Een werkende social marketing strategie
Tal van ondernemingen slaan er niet in een winstgevende social marketing strategie in te voeren. Misschien ligt de oplossing in het uitbreiden of versterken van de relatie met hun klanten? Leer meer aan de hand van vier geslaagde strategieŽn.
e-mailing
Waarom investeren
in e-mailing?
Waarom gaan we niet back to basics? Bijvoorbeeld: eerst een stevige e-mailingstrategie ontwerpen voordat men aan sociale netwerken denkt. De e-mail is immers de allereerste band met internetters. Daarom is e-mail ę The killer app of the Internet Ľ!
Strategie
Duplicate content vermijden
Merken hebben soms de spijtige gewoonte om meerdere pagina's op Facebook te openen. Een pagina per product en per dienst. Daarnaast worden nog eens pagina's door fans en valse pagina's aangemaakt. Kortom: het is allemaal niet erg duidelijk. Merken weten ook niet welke strategie ze moeten toepassen. Deze post bepaalt de stand van zaken aan de hand van een concreet voorbeeld: Ferrero.
Sociale netwerken
Waarom kocht Facebook Instagram?
Toen Facebook de controle van Instagram overnam, heeft het sociale netwerk ook gelijk het gras voor de voeten van Google en Twitter weggemaaid. Ze kunnen namelijk deze dienst nu niet meer aan hun aanbod toevoegen. Lees hier alles over een koopje van 1 miljard dollar!
  Newsmaster enews
  • strategie en positionering,
  • newsletters,
  • trigger marketing,
  • editoriale segmentatie,
  • beheer DB,
  • uitzending.
 Newsmaster community
  • inhoud en beheer van community of interest,
  • blogs,
  • Fan Pages,
  • sociale netwerken,
  • microsites,
  • e-brochures
 Newsmaster knowledge
  • content curation,
  • thematische monitoring,
  • e-opleiding,
  • consulting,
  • e-reputatie,
  • serious games,
  • e-architecture
  Newsmaster team
152 Waterloosesteenweg,
1640 Sint-Genesius-Rode

Tel: +32 (0) 2 377 49 77
Tel: +32 (0) 2 376 49 77

info@newsmaster.be

share
Als u deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klik dan hier.