WE ARE NEWSMASTER

Welkom

Over NewsMaster

If You’re Not Content Marketing, You’re Not Marketing anymore…

Contentmarketing verspreidt redactionele inhoud met hoge toegevoegde waarde via talrijke kanalen. Met strategieën voor contentmarketing voorzien merken in de informatiebehoeften van doelgroepen en binden ze deze doelgroepen aan zich.

NewsMaster is er op 10 jaar in geslaagd om compromisloze journalistiek en marketingstrategieën te bundelen tot content die, verspreid via alle mogelijke kanalen, bedrijven en merken sterker maakt.

Een uniek aanbod

The power of Content

View portfolio

ENKELE CIJFERS WAAR WIJ TERECHT TROTS OP ZIJN

430
newsletters verstuurd per jaar
1
een nominatie als “best communication BtoB” (2014)
93%
positieve feedback
117
maanden publicatie van e-mailings voor onze oudste klant

« Traditional marketing and advertising is telling the world you’re a rock star.
Content Marketing is showing the world that you are one. »

Joe Pulizzi, contentmarketinginstitute.com

WIE ZIJN WIJ?

Het NewsMaster team

Zij verfijnen elke dag uw contentstrategieën en coördineren de journalisten, grafisch ontwerpers en digitale experts die hun beste krachten aan uw projecten wijden.

Martial Chouvel

Martial Chouvel

Managing Director
Nathalie Duelz

Nathalie Duelz

Senior Content Manager
Frédéric Mahoux

Frédéric Mahoux

Managing Partner
Fabienne Devillé

Fabienne Devillé

Traffic & Account Manager
Céline De Broyer

Céline De Broyer

Web Performance Manager
Philippe Dillen

Philippe Dillen

Web Designer
Delphine Witmeur

Delphine Witmeur

Web Designer

EEN BLIK OP ONZE NIEUWSTE PROJECTEN

De white papers van Photo Galerie

De white papers van Photo Galerie

De opmerkelijk geavanceerde blog van BNP Paribas

De opmerkelijk geavanceerde blog van BNP Paribas

De dynamische newsletter van Accor

De dynamische newsletter van Accor

Het verrassende magazine van Lexus

Het verrassende magazine van Lexus

Sodexo4you

Sodexo4you

Het sportnieuws van Tipico

Het sportnieuws van Tipico

Continue informatieverspreiding voor Electrabel

Continue informatieverspreiding voor Electrabel

De inboundstrategie van Kiala

De inboundstrategie van Kiala

« NEWSMASTER ONDERSCHEIDT ZICH DOOR DE PERFECTE
INTEGRATIE VAN STRATEGISCHE PLANNING EN JOURNALISTIEKE UITMUNTENDHEID »

Thibaut De Norre, the cube

ONZE DIENSTEN

Vragen ? Meer informatie ?
Wij staan voor u klaar

Neem contact op

Zijn doen beroep op ons

Orange
AccorHotels
Engie Electrabel
sodexo
BNP
lexus

Contentmarketing: blijf bij

Schrijven robots in de toekomst uw native advertising-campagne?

Schrijven robots in de toekomst uw native advertising-campagne?

Feb 15 2017

Onlangs schreef een robot op één seconde een artikel van 300 woorden voor een Chinese krant en de krant Le Monde heeft al eens robots gebruikt om automatisch artikels op te stellen. Worden journalisten en redacteurs binnenkort werkloos? En wie…

Wat journalistiek kan betekenen voor contentmarketing

Wat journalistiek kan betekenen voor contentmarketing

Jan 26 2017

Puristen houden vol dat je moet kiezen: ofwel journalistiek, ofwel contentmarketing. Toch kan de journalist de copywriter inspireren … en beter maken. Deze 4 tips zetten u op weg. Kwaliteit moet voorrang hebben op kwantiteit Een journalist die zichzelf respecteert,…

Beter luisteren voor betere content?

Beter luisteren voor betere content?

Jan 16 2017

Misschien volstaat het om de oren te spitsen en de klant (opnieuw) het woord te geven om authentiekere en relevantere content te produceren. Deze vier methodes helpen u daarbij. > Gebruik de telefoon en ga op pad De technologie heeft…

Contentmarketing: leren van uw fouten met de AHT-lus

Contentmarketing: leren van uw fouten met de AHT-lus

Dec 20 2016

Bereikte u met uw eerste contentcampagne niet de verhoopte resultaten? Ontdek in dit artikel hoe u van uw fouten kunt leren met de AHT-lus. Wanneer een marketeer zijn eerste contentcampagne lanceert, beschikt hij over te weinig informatie om optimale resultaten…

Neem contact op

Drève Richelle, 159, 1410 Waterloo

+32 2 377 49 77

Een bericht voor ons team ?