News

Slow content

Slow content versterkt uw imago

Een slow-contentstrategie is echt voor de lange termijn bedoeld en ze komt voort uit een ernstige en grondige redactionele reflectie. Een voldoende lange periode en kwaliteit zijn dus belangrijk. In die zin is slow content…

Calls-to-action waar je wel móet op klikken

Zonder call-to-action, geen conversie. Maar hoe onmisbaar en alledaags deze internettool ook is, zonder enkele basisregels functioneert hij nauwelijks. Hoewel … soms loont het om eens lekker tegendraads te doen. We geven u graag enkele…

Merk en imago

Hoe combineer je het beste wat contentcreatie te bieden heeft met een echte marketingstrategie? Deze tweede aflevering van onze inspirerende gesprekken met Jérôme Drugeon, Business Development Manager bij NewsMaster, gaat over branding, een essentieel onderdeel…

Contentmarketing in vijf dimensies…

Hoe combineer je het beste wat contentcreatie te bieden heeft met een echte marketingstrategie? Voor het antwoord moeten we bij Jérôme Drugeon zijn, Business Development Manager bij NewsMaster. Wij serveren u het gesprek dat we…